Punto de Atención á Infancia

/    /  Punto de Atención á Infancia

En que consiste?

Trátase dun servizo de conciliación da vida laboral e o coidado dos fillos e fillas para as familias do Concello de Valdoviño. Sito no paseo da praia da Frouxeira, ofrece 20 prazas para nenos e nenas de 4 meses a 3 anos distribuídas segundo a franxa de idade. Consta con espazos para o xogo, o descanso, amplas zonas exteriores con xardín e parque infantil, e nel desenvólvese un proxecto educativo estreitamente vencellado á natureza e ao respecto polo medio. Abre de luns a venres de 8 a 16 horas dende os meses de setembro a xullo e ofrece xornada completa, media xornada e horas para sumar a esta.

A quen vai dirixido?

Familias con nenos e nenas de 4 meses a 3 anos.

Organismo responsable

Concello de Valdoviño.

Onde e cando

A preinscrición ábrese anualmente no mes de maio, e mantense aberta ao longo do exercicio, concedéndose as prazas fóra do periodo sinalado segundo a disponibilidade. As solicitudes deben presentarse no rexistro xeral municipal.

Descarga de impresos