Restaurante As Olas by Pantín, unha cociña guiada pola mellor tradición galega.

Restaurante As Olas
by Pantín.

A súa ampla terraza constitúe un auténtico balcón aberto ao Atlántico onde, sexa inverno ou verán, sempre gozarás de atardeceres de postal. A súa cociña, guiada pola mellor tradición galega, ofrece unha amplísima variedade de pratos onde a elección antóllase ben difícil. Entre as súas especialidades, destacan as luriñas, o marraxo e a carne asada.

Os nosos servizos.

Reserva e recollida de comida no local ( Tlf. 981 445 800/686 455 460 )
Terraza cuberta
Ofrece pratos para persoas vexetarianas e para celíacas
Aparcadoiro privado
WiFi gratis
Instalacións adaptadas
Pago con tarxeta
Emite o fútbol de pago
Admite mascotas na terraza

Unha amplísima variedade de pratos.

Entre as súas especialidades, destacan as luriñas, o marraxo e a carne asada.

Horario

Aberto a diario desde as 9 horas ata o peche nocturno. Descanso semanal os martes pola tarde.

Capacidade

Temos un aforo duns 180 comensais.

Reserva a túa mesa ou recolle a túa encarga no

Web Media

A nosa carta.

Entrantes e principais

Langostinos, luras, caldo galego, callos con garavanzos, luriñas, entrecosto, marraxo, polbo á feira con patacas, rape en salsa, raxo de porco, zorza de polo, segredo, zamburiñas, carne asada, táboa de patacas, patacas con 3 salsas, tortilla pequena con ou sen cebola, tortilla pequena con longaniza, tortilla grande con ou sen cebola, tortilla grande con longaniza, bacallau á prancha, chuletón de vaca.

Hamburguesas

Porto Carrizo (100% vaca, queixo de Arzúa, cebola caramelizada, variado de leitugas e patacas fritas); Rosela (100% vaca, rulo de cabra, cebola caramelizada, variado de leitugas e patacas fritas); O Rodo (100% hamburguesa tradicional, leituga, cebola e queixo).

Ensaladas

Aéreo -temperada (polbo, gulas, gambas, variado de leitugas, tomate cherry, aceite e allo);  Rentry (leituga, tomate e cebola); Rentry Plus (leituga, tomate, cebola, cenoria, atún, millo, ovo e olivas);  Take off (tomate, mozzarella, aceite, allo e alfádega); Tubo (leituga, tomate, queixo semicurado, noces, froita de tempada con vinagre  valsámico);  Floater (variado de leituga, tomates cereixa, pipas, noces, queixo de rulo de cabra, aguacate, millo e mel).

Bocadillos

Bocadillo Arica (tortilla), bocadillo Famara (tomate, leituga, cenoria e espárragos); A Graviera (lombo); Lanzada (luras); Pantín (carne asada); Patos (polo, leituga, tomate, cebola, maionesa e redución de vinagre de Módena); Razo (xamón serrano).

Ofrece pratos para persoas vexetarianas e para celíacas.

Visita tamén...

Restaurantes

Os nosos restaurantes ofrecen moito máis que gastronomía: tradición, innovación, extraordinarias vistas, un trato familiar e un ambiente inmellorable.

Marisquerías

Aquí o marisco é o rei. Percebes, coquinas, centolas... non o imaxines, saboréao.

Casas de comidas

Tradición e bo facer, dúas sinais de identidade das nosas casas de comidas. Cada unha delas única e singular pero cun lema común: calidade.

Pizzerías

O sabor de Italia está presente en Valdoviño a través das súas pizzerías, cunha ampla variedade de masas e unha carta de ingredientes infinita.

Bocaterías e hamburgueserías

Os locais de hostalería de Valdoviño reinterpretan bocatas e hamburguesas con receitas propias e orixinais.

Cafeterías e copas

Todas as opcións son posibles no noso concellos. Dende a taberna máis tradicional ata a cafetería máis vangardista.