Os dous de sempre, inmellorable calidade-prezo para unha cociña tradicional, caseira e abundante.

Os dous de
sempre.

Un ambiente familiar e unha cociña tradicional, caseira e abundante. Son só dúas das claves do éxito deste establecemento, aberto ao público hai xa 25 anos. As súas especialidades son, sen dúbida, as pizzas, aínda que tamén sobresaen o lacón asado en forno de leña, o seu bacallau en salsa ou os seus callos. Foi a primeira casa de comidas que potenciou o servizo de encargas no municipio. E fai gala dunha inmellorable calidade- prezo.

Os nosos servizos.

Reserva e recollida de comida no local ( Tlf. 981 485 182 )
Terraza
Aparcadoiro privado
Instalacións adaptadas
Admite mascotas na terraza

Restaurante de cociña tradicional e caseira.

De 11 a 16 horas e de 20 a 24 horas.

Capacidade

Temos un aforo duns 50 comensais.

Reserva a túa mesa ou recolle a túa encarga no

Web Media

A nosa carta.

Ensaladas

Ensalada normal, mixta, da casa e de Pi.

Para picar

Espaguetes boloñesa e espaguetes carbonara; lasaña caseira; raxo; raxo ao cabrales; raxo con ovos; raxo de polo; zorza; zorza con ovos; bacallau á galega; bacallau en salsa de  gambón; luras, lacón asado e croquetas.

De culler

Sopa de peixe, caldo galego e callos.

Pizzas

Margarita; ao xamón york; ao champiñón, ao atún, caprichosa, mariñeira, catro estacións, catro queixos, suprema, romana, picante, de carne, siciliana e Os dous de sempre.

Visita tamén...

Restaurantes

Os nosos restaurantes ofrecen moito máis que gastronomía: tradición, innovación, extraordinarias vistas, un trato familiar e un ambiente inmellorable.

Marisquerías

Aquí o marisco é o rei. Percebes, coquinas, centolas... non o imaxines, saboréao.

Casas de comidas

Tradición e bo facer, dúas sinais de identidade das nosas casas de comidas. Cada unha delas única e singular pero cun lema común: calidade.

Pizzerías

O sabor de Italia está presente en Valdoviño a través das súas pizzerías, cunha ampla variedade de masas e unha carta de ingredientes infinita.

Bocaterías e hamburgueserías

Os locais de hostalería de Valdoviño reinterpretan bocatas e hamburguesas con receitas propias e orixinais.

Cafeterías e copas

Todas as opcións son posibles no noso concellos. Dende a taberna máis tradicional ata a cafetería máis vangardista.