Cervecería El Gitano fusión de propostas tradicionais con outras máis innovadoras.

Cervecería El Gitano.

Un ambiente inmellorable cunhas extraordinarias vistas panorámicas da praia da Frouxeira, destaca a súa cociña, fusión de propostas tradicionais con outras máis innovadoras e sorprendentes. Entre as súas especialidades, a croca de tenreira, luras á andaluza e as zamburiñas.

Os nosos servizos.

Reserva e recollida de comida no local ( Tlf. 981 485 452 )
Varias zonas de terraza
Aparcadoiro privado
WiFi gratis
Pago con tarxeta
Emite fútbol de pago
Admite mascotas na terraza

Tapería de cociña tradicional con toques innovadores.

Horario

De martes a domingo de 9 horas ao peche (tanto en verán como en inverno). Horario de cociña: de 13 a 16 horas e de 20 horas ao peche.

Capacidade

Temos un aforo duns 100 comensais.

Reserva a túa mesa ou recolle a túa encarga no

A nosa carta.

Ensaladas

Ensalada normal, ensalada mixta, ensalada de polbo.

Carnes

Cordón blue, presa de porco ibérico, piruletas de polo, croca de tenreira, raxo de porco á pementa, raxo de porco ao queixo.

Boliños

Boliños -de pan rústico redondo-: xamón asado, hamburguesa de Angus e vexetal.

Entrantes

Pementos recheos de bacallau, cóctel tropical, salteado de verduras con queixo á prancha, patacas tres salsas, segredos do bosque, croquetas artesás.

Mariscos e peixes

Polbo, luriñas á prancha, chocos, revolto de cogomelos e langostinos, luras á andaluza, zamburiñas, crocantes de langostino.

Ofrece pratos para persoas vexetarianas e para celíacas.

Visita tamén...

Restaurantes

Os nosos restaurantes ofrecen moito máis que gastronomía: tradición, innovación, extraordinarias vistas, un trato familiar e un ambiente inmellorable.

Marisquerías

Aquí o marisco é o rei. Percebes, coquinas, centolas... non o imaxines, saboréao.

Casas de comidas

Tradición e bo facer, dúas sinais de identidade das nosas casas de comidas. Cada unha delas única e singular pero cun lema común: calidade.

Pizzerías

O sabor de Italia está presente en Valdoviño a través das súas pizzerías, cunha ampla variedade de masas e unha carta de ingredientes infinita.

Bocaterías e hamburgueserías

Os locais de hostalería de Valdoviño reinterpretan bocatas e hamburguesas con receitas propias e orixinais.

Cafeterías e copas

Todas as opcións son posibles no noso concellos. Dende a taberna máis tradicional ata a cafetería máis vangardista.