Aug

Punta Frouxeira. Móvete en Valdoviño.

Punta Frouxeira
O Concello de Valdoviño, a través da Concellería de Deportes, pon en marcha “Móvete en Valdoviño”. Un programa de rutas guiadas de sendeirismo que levará ás persoas participantes á ermida do Porto e ao Faro de Punta Frouxeira.
Aug

As Forcadas. Móvete en Valdoviño.

Encoro das Forcadas

Pantín Classic Pro 2020

7:00 H 1:00 H
Praia do Rodo, Pantín
Pantín Classic Galicia Pro mantén a súa categoría QS 6000 (antigas seis estrelas) na proba feminina e QS 1500 (3 estrelas) na masculina, o que permitirá un ano máis ter na praia de Pantín a algúns dos mellores surfistas mundiais.
Aug

O Baleo. Móvete en Valdoviño.

O Baleo
Aug

Miradoiro do Paraño. Móvete en Valdoviño.

Miradoiro do Paraño